Tudnivalók a streamelt előadások jegyvásárlásáról és a közvetítésről


Tudnivalók a streamelt előadások jegyvásárlásáról és a közvetítésről

Tudnivalók a jegyvásárlásról

Online közvetítéseinkre itt válthatók jegyek: https://online-atrium.jegy.hu/

A streamelt előadásokra jegyet a jegyvásárló oldalon regisztrált felhasználók tudnak vásárolni. Aki az online-atrium.jegy.hu oldalon egyszer már regisztrált, bejelentkezés után tud jegyet vásárolni.

Aki még nem regisztrált, így válthat jegyet:

  1. Kattintson a https://online-atrium.jegy.hu/ oldalra.

  2. Kattintson az esemény címe mellett található „Jegyvásárlás” gombra, majd rakjon a kosárba eseményenként 1 db jegyet, majd kattintson a „Tovább a kosárhoz” gombra (A kosáridő 30 perc).

  3. Amennyiben a kosárban minden megfelelő, kattints a „Következő” gombra!

  4. A felugró ablak figyelmeztetése szerint be kell jelentkeznie, ezért kattintson a „Bejelentkezés” gombra, majd a megjelenő felület alján kattintson a „Regisztráció” gombra.

  5. Töltse ki a kért adatokat, majd kattintson a „Regisztráció” gombra. Ennek eredményeként a megadott email címre megérkezik a megerősítő email (promóció, spam mappába is érkezhet), amelyben kattintson a „Regisztráció
    megerősítése” gombra.

  6. Írja be a megjelenő felületen az email cím és jelszó párost, majd kattintson a „Bejelentkezés” gombra.

  7. A jegyvásárlási folyamatban ugyanoda kerül vissza, ahol a regisztrációt megelőzően járt, kattintson tehát a „Következő” gombra, majd töltse ki a számla elkészítéséhez szükséges adatokat, majd kattintson a „Tovább a fizetéshez” gombra.

  8. Az összegző felület alján fogadja el a feltételeket a jelölőnégyzet bepipálásával, végül kattintson az oldal alján található „Fizetés” gombra.

  9. A Simple Pay felületén 10 perc áll rendelkezésre, hogy kitöltse a bankkártya-adatokat, majd a „Fizetés” gomb megnyomásával véglegesítse vásárlási szándékát.

  10. A visszaigazoló emailben megtalálja a megvásárolt tartalom linkjét. A link a kezdési időpontot követően a tartalom megtekintéséhez vezet. Ha korábban kattint a linkre, az esemény oldalára érkezik, ahol a kezdés időpontjában,
    oldalfrissítést követően megjelenő „Video megtekintése” (videostream eseménynél) vagy „Élő közvetítés” (livestream eseménynél) gombra kattintással indíthatja a tartalom megtekintését. Online közvetítés az emailben
    küldött link nélkül, a felhasználói fiókba bejelentkezve az esemény oldaláról is indítható a megadott kezdési időpontban, hasonlóan a fent leírtakhoz.

Videós tutorialok

Vásárlás regisztrált felhasználóként: https://youtu.be/yQqAJIbirPY
Vásárlás új felhasználóként: https://youtu.be/rqhgcKsqahg

FIGYELEM! A streamelt tartalom megtekintéséhez szükséges jogosultság felhasználói fiókhoz kötődik! Ha több jegyet vásárol, más felhasználói fiókból nem elérhető az előadás. Amennyiben ajándékba szeretne jegyet venni, a megajándékozott számára külön fiókot kell regisztrálni!

Technikai segítséget az Interticket ügyfélszolgálatán kaphatnak: online@interticket.hu; telefon: +36 1 422 2029 (hétfőtől péntekig 9-17 óra között).

Tudnivalók a stream-közvetítésről

A jegyvásárláskor e-mailben érkezik egy link, amellyel az előadás a kezdési időponttól elérhetővé válik. Amennyiben nem találja a linket, a https://online-atrium.jegy.hu/ oldalon a vásárláskor megadott fiókadatokkal bejelentkezve az előadás melletti, aktív adás esetén vibráló piros kamera-ikonra kattintva is elindítható az előadás.

Az előadás csak pontosan a megadott kezdési időponttól (GMT+1) lesz látható a linken. Amennyiben előtte nyitja meg, hibaüzenetet ad ki a rendszer. 

Előfordulhat, hogy az időeltolódás miatt néhány perccel később élesedik a link. Frissítse böngészőjét!

Mindenképp azon az eszközön jelentkezzen be az online-atrium.jegy.hu oldalra, amelyről nézni kívánja az előadást.
Az okostelevíziók böngészője nem mindig játssza le megfelelően az előadást. Amennyiben televízión kívánja nézni a közvetítést, javasoljuk a stream indítását laptopon. A laptop HDMI-kábellel összeköthető a televízióval.

FAQ

Hibaüzenetet ad a link.
- Az előadás megkezdése előtt (akár előtte fél perccel is) hibaüzenet jelenik meg a link helyén, ez rendeltetésszerű működés.

Nem kaptam meg a videó linkjét tartalmazó levelet.
- Egyes levelezőszerverek biztonsági beállításai nem engedik át az Intertickettől érkező leveleket. Érdemes a levelezőszerver biztonsági beállítsait ellenőrizni vagy olyan levelezőt használni, amelyre biztosan megérkezik a levél (pl. Gmail). Ha Gmailben adódik a gond, ellenőrizni kell a Spam, illetve a Promóciók mappát, sokszor oda érkezik a levél.

Mikor kezdődik / meddig tart az előadás? 
- Az Egy, kettő, három és a Minden nagyon jó lesz előadások a megadott időintervallumban láthatók, tehát ha megállítják, vagy később kezdik, figyelni kell arra, hogy a befejező időpontig véget érjen. Az előadások időtartama a https://online-atrium.jegy.hu/ oldalon az előadás lapján megtalálható. A Fehér nyuszi, vörös nyuszi élő stream, a közvetítés utólagos megtekintésére nincs mód, csak egyidejű megtekintésre! Kezdési időpont a meghirdetés szerint.

Mit kell csinálni a kapott linkkel?
- A kezdési időpont után rá kell kattintani, a link a megfelelő oldalra vezet. Ha nincs bejelentkezve, be kell jelentkezni a vásárláskor használt adatokkal. Az előadás időpontja és címe mellett vibráló kamera ikon jelzi, hogy az adott produkció adásban van.

Ajándékba kaptam a jegyet, és nem tudom nézni a közvetítést.
- Ebben az esetben az ajándékozónak meg kell adnia annak a fióknak a belépési adatait, amelyre az ajándékjegyet vette. Az előadás leírásánál szerepel a figyelmeztetés, miszerint az ajándékozott számára a teljes hozzáférést biztosítani kell (a belépés adatai nélkül a közvetítés nem nézhető).

Meg lehet-e állítani az előadást?
- Az Egy, kettő, három és a Minden nagyon jó lesz előadások felvételét igen, de figyelni kell rá, hogy a megadott befejező időpont után már nem nézhető tovább a videó, tehát addig be kell fejezni. A Fehér nyuszi, vörös nyuszi előadás esetén nincs mód megállításra.

Nézhetem-e televízióról az előadást?
- Amennyiben van webböngésző a televízión, és be tud vele lépni az Interticket-rendszerbe, továbbá a televízió támogatja a használt formátumot, igen. Sajnos azonban nem minden okostelevízió képes feldolgozni a használt médiatartalom-formátumot. A Chromecast technológiát az Interticket nem támogatja. Mindezen lehetőségek hiányában a számítógép HDMI-kábellel összeköthető a televízióval.

Családi jegy vásárlása esetén nézhetjük-e több eszközön az előadást?
- Nem, egy eszközön lehet nézni a közvetítést.

Vehetek-e egyszerre több jegyet?
- Több előadásra egy-egy jegyet igen, de egy előadásra több jegyet nem (hiszen mindegyik jegyhez külön fiókra van szükség).

Fizethetek-e SZÉP Kártyával?
- Egyelőre nem.

Elfogyott a jegy. Hogy lehet ez?
- A szerverkapacitás biztonsága miatt egyelőre 500 főre korlátozzuk a jegyvásárlást. Ha ez elfogy, az adott jegyvásárlás lezárul.

Problémám van, amire nem kaptam választ. Ki tud segíteni?
- Technikai probléma esetén az Interticket ügyfélszolgálatához fordulhat. Telefonon csak az előadás kezdése előtt elérhetőek a +36 1 422 2029 számon, előadáskezdés után e-mailen állnak szíves rendelkezésükre az Interticket munkatársai az online@interticket.hu címen.