Tudnivalók a streamelt előadások jegyvásárlásáról és a közvetítésről


Tudnivalók a streamelt előadások jegyvásárlásáról és a közvetítésről

Tudnivalók a jegyvásárlásról

Online közvetítéseinkre itt válthatók jegyek: https://online-atrium.jegy.hu/

A streamelt előadásokra jegyet a jegyvásárló oldalon regisztrált felhasználók tudnak vásárolni. Aki az online-atrium.jegy.hu oldalon egyszer már regisztrált, bejelentkezés után tud jegyet vásárolni.

Aki még nem regisztrált, új felhasználóként így tud jegyet vásárolni:

  1. Kattintson az https://online-atrium.jegy.hu/ oldal felületén a kiválasztott előadásra.
  2. Kattintson az esemény címe mellett található „Jegyvásárlás” gombra, majd rakjon a kosárba 1 db jegyet (A kosáridő 10 perc lesz innentől számolva).
  3. Kattintson a „Következő” gombra! A felugró ablak figyelmeztetése szerint be kell jelentkeznie, ezért kattintson a „Bejelentkezés” gombra, majd a megjelenő felület alján kattintson a „Regisztráció” gombra.
  4. Töltse ki a kért adatokat, majd kattintson a „Regisztráció” gombra. Ennek eredményeként a megadott email címre megérkezik a megerősítő email (promóció, spam mappába is érkezhet), amelyben kattintson a „Megerősítés” gombra.
  5. Írja be a megjelenő felületen az email cím és jelszó párost, majd kattintson a „Bejelentkezés” gombra.
  6. A jegyvásárlási folyamatban ugyanoda kerül vissza, ahol a regisztrációt megelőzően járt, kattintson tehát a „Következő” gombra, majd töltse ki a számla elkészítéséhez szükséges adatokat, majd kattintson a „Tovább a fizetéshez” gombra.
  7. Az összegző felület alján fogadja el a feltételeket a jelölőnégyzet bepipálásával, végül kattintson az oldal alján található „Fizetés” gombra.
  8. A Simple Pay felületén szintén 10 perc áll rendelkezésre, hogy kitöltse a bankkártya adatokat, majd a "Fizetés" gomb megnyomásával véglegesítse vásárlási szándékát.
  9. A visszaigazoló emailben megtalálja a megvásárolt tartalom linkjét, de az online közvetítés az esemény oldaláról is indítható a megadott kezdési időpontban a "Video megtekintése/Élő közvetítés" gombra kattintással. (Video megtekintése videós eseménynél, Élő közvetítés live eseménynél.)

Videós tutorial:

https://www.youtube.com/watch?v=Wn8Hg4oFMt0&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=_9HcytcBozg&feature=youtu.be

FIGYELEM! A feltöltött tartalom megtekintéséhez szükséges jogosultság felhasználói fiókhoz kötődik! Ha több jegyet vásárol, más felhasználói fiókból nem elérhető az előadás. Amennyiben ajándékba szeretne jegyet venni, a megajándékozott számára külön fiókot kell regisztrálni!

Technikai segítséget az Interticket ügyfélszolgálatán kaphatnak: online@interticket.hu; telefon: +36 1 422 2029 (hétfőtől péntekig 9-17 óra között).

Tudnivalók a stream-közvetítésről

A jegyvásárláskor e-mailben érkezik egy link, amellyel az előadás a kezdési időponttól elérhetővé válik. Amennyiben nem találja a linket, a https://online-atrium.jegy.hu/ oldalon a vásárláskor megadott adatokkal (account) bejelentkezve az előadás melletti, aktív adás esetén vibráló piros kamera-ikonra kattintva is elindítható az előadás.

Az előadás csak pontosan a megadott kezdési időponttól (GMT+1) lesz látható a linken. Amennyiben előtte nyitja meg, hibaüzenetet ad ki a rendszer. 

Előfordulhat, hogy az időeltolódás miatt néhány perccel később élesedik a link. Frissítse böngészőjét – nem marad le az elejéről, mivel az első egy órában bármikor indíthatja az előadást úgy, hogy kényelmesen végig tudja nézni.

Az előadás bármikor indítható, megállítható vagy visszatekerhető. Figyeljen az előadás időtartamára, ezért kérjük, az indításkor vegye figyelembe, hogy éjfélkor megszűnik az előadás elérhetősége.

Mindenképp azon az eszközön jelentkezzen be az online-atrium.jegy.hu oldalra, amelyről nézni kívánja az előadást.
Az okostelevíziók böngészője nem mindig játssza le megfelelően az előadást. Amennyiben televízión kívánja nézni a közvetítést, javasoljuk a stream indítását laptopon. A laptop HDMI-kábellel összeköthető a televízióval.

FAQ

Hibaüzenetet ad a link.
- Az előadás megkezdése előtt (akár előtte fél perccel is) hibaüzenet jelenik meg a link helyén, ez rendeltetésszerű működés.

Nem kaptam meg a videó linkjét tartalmazó levelet.
- Egyes levelezőszerverek biztonsági beállításai nem engedik át az Intertickettől érkező leveleket. Érdemes a levelezőszerver biztonsági beállítsait ellenőrizni vagy olyan levelezőt használni, amelyre biztosan megérkezik a levél (pl. Gmail). Ha Gmailben adódik a gond, ellenőrizni kell a Spam, illetve a Promóciók mappát, sokszor oda érkezik a levél.

Mikor kezdődik / meddig tart az előadás? 
- Minden esetben este 7 órától éjfélig (GMT+1) nézhető meg az előadás, tehát ha megállítják, vagy később kezdik, figyelni kell arra, hogy éjfélig véget érjen. Az előadás időtartama a https://online-atrium.jegy.hu/ oldalon az előadás lapján megtalálható.

Mit kell csinálni a kapott linkkel?
- A kezdési időpont után rá kell kattintani, a link a megfelelő oldalra vezet. Ha nincs bejelentkezve, be kell jelentkezni a vásárláskor használt adatokkal. Az előadás időpontja és címe mellett vibráló kamera ikon jelzi, hogy az adott produkció adásban van.

Ajándékba kaptam a jegyet, és nem tudom nézni a közvetítést.
- Ebben az esetben az ajándékozónak meg kell adnia annak az accountnak a belépési adatait, amelyre az ajándékjegyet vette. Az előadás leírásánál szerepel a figyelmeztetés, miszerint az ajándékozott számára a teljes hozzáférést biztosítani kell (a belépés adatai nélkül a közvetítés nem nézhető).

Meg lehet-e állítani az előadást?
- Meg, de figyelni kell rá, hogy éjfél (GMT+1) után már nem nézhető tovább a videó, tehát addig be kell fejezni.

Nézhetem-e televízióról az előadást?
- Amennyiben van webböngésző a televízión, és be tud vele lépni az Interticket-rendszerbe, továbbá a televízió támogatja a használt formátumot, igen. Sajnos azonban nem minden okostelevízió képes feldolgozni a használt médiatartalom-formátumot. A Chromecast technológiát az Interticket nem támogatja. Mindezen lehetőségek hiányában a számítógép HDMI-kábellel összeköthető a televízióval.

Családi jegy vásárlása esetén nézhetjük-e több eszközön az előadást?
- Nem, egy eszközön lehet nézni a közvetítést.

Vehetek-e egyszerre több jegyet?
- Több előadásra egy-egy jegyet igen, de egy előadásra több jegyet nem (hiszen mindegyik jegyhez külön accountra van szükség).

Fizethetek-e SZÉP Kártyával?
- Egyelőre nem.

Elfogyott a jegy. Hogy lehet ez?
- A szerverkapacitás biztonsága miatt egyelőre 500 főre korlátozzuk a jegyvásárlást. Ha ez elfogy, az adott jegyvásárlás lezárul.

Problémám van, amire nem kaptam választ. Ki tud segíteni?
- Technikai probléma esetén az Interticket ügyfélszolgálatához fordulhat. Telefonon csak az előadás kezdése előtt elérhetőek a +36 1 422 2029 számon, előadáskezdés után e-mailen állnak szíves rendelkezésükre az Interticket munkatársai az online@interticket.hu címen.