Tudnivalók az online jegyvásárlásról

Az atrium.jegy.hu jegyvásárlási felületet partnerünk, az Interticket Kft. üzemelteti. Összeszedtünk néhány, az utóbbi időben tapasztalt hibajelenséget és kérdést, illetve a megoldásokat és válaszokat, amivel a problémák kezelhetők.

  • 1. Nem lehet online jegyvásárlást kezdeményezni. / Nem jelöli ki a rendszer a kívánt jegyet. / Nem teszi a rendszer a kosárba a kiválasztott jegyeket.
    Kérjük, ez esetben keressék az Interticket ügyfélszolgálatát,
    hétköznap 9–20 óra között a +36 1 266 0000,
    hétvégén 10–19 óra között a +36 30 292 9253 telefonszámon,
    vagy hétköznap a jegy@jegy.hu mailcímen
    ,
    és jelezzék a hibát.
  • 2. Nem jön be / nem működik az atrium.jegy.hu oldal.
    Kérjük, ellenőrizze, hogy a Mozilla Firefox vagy a Google Chrome böngésző legfrissebb verzióját használja-e. Ha e két program valamelyikét használja, ami más oldalakat rendeltetésszerűen megjelenít, kérjük, jelezze a hibát az 1. pontban megadott elérhetőségek valamelyikén.
  • 3. Nem tudok fizetni a kártyámmal.
    Az Interticket online vásárlási rendszere az alábbi kártyákat fogadja el: Visa (dombornyomott), MasterCard (dombornyomott).
    Nem dombornyomott Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! A CIB Bank által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.
  • 4. Kevesebb szám van a bankkártyámon, mint amit fizetéskor be kell írni.
    Amennyiben az ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a 675761 számsort legyen szíves először beírni, és ezt követően a kártyáján szereplő 10 jegyű számot.
  • 5. Nem kaptam visszaigazolást a vásárlásról! / Nem kaptam meg a jegyet!
    Először is, kérjük, legyen türelemmel, az Interticket egy órás türelmi időt kér. Amennyiben a visszaigazolás egy órán belül nem érkezik meg, ez sem feltétlenül jelenti a vásárlás sikertelenségét. Ilyen esetben, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal (lásd 1. pont)! Azonban ezelőtt, kérjük, vizsgálja át a levelezője spam mappáját is, előfordulhat, hogy a levelező téves beállítása miatt odakerül a küldemény! Ha a visszaigazolás egy órán túl sem érkezik meg, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy bizonyosságot kapjon vásárlása eredményességéről.
  • 6. Megszakadt a tranzakció!
    A vásárlási folyamat során a jegyrendszer a különböző pénzügyi szolgáltatói felületekkel kommunikál. E folyamatok során, kérjük, legyen türelemmel. A jegyrendszer minden vásárlás eredményéről tájékoztatást küld Önnek. Ne szakítsa meg és ne indítsa újra a már megkezdett fizetést, valamint ne zárja be a böngészőt! Az idő előtti kilépés, blokkolás gátolja a visszaigazoló email megküldését. Technikai kommunikációs hiba miatt megszakadhat a tranzakció. Amennyiben ilyen jelenséget tapasztal, kérjük lépjen kapcsolatba az Interticket ügyfélszolgálatával egyeztetés céljából (lásd 1. pont). Semmi esetre se kezdeményezzen új vásárlást!
  • 7. Megkaptam a visszaigazolást, de elvesztettem és/vagy kitöröltem / nem találom.
    Amennyiben elveszett a visszaigazoló email, kérjük lépjen kapcsolatba az Interticket ügyfélszolgálatával (lásd 1. pont), és az elvégzett vásárlás azonosítása után újból megküldik a visszaigazolás másolatát a megadott mailcímre.
  • 8. Mit tegyek, ha elvesztettem a belépőjegyeimet?
    Amennyiben Ön az Interticket jegyrendszeren vásárolt, és már rendelkezik a belépésre jogosító jegyével (jegyirodában átvette, színházban a rendezvény előtt már átvette, futár által kézbesített, e-ticket), de azokat az előadás helyszínén bármi okból bemutatni nem tudja, nem jogosult belépni az előadásra. Jelzett esetben az Interticket kérésre (lásd. 1. pont) hivatalos igazolást tud kibocsátani a vásárlás tényéről. A már egyszer kiadott jegyet biztonsági okokból kinyomtatni több alkalommal nem lehet. Felhívjuk a figyelmet, hogy az eredeti jeggyel az azt bemutató személynek van joga a rendezvényre belépni. A vásárlást igazoló dokumentum az elvesztett jegyet nem helyettesíti.
  • 9. Mégsem jó az időpont, amire jegyet vettem.
    A webáruházban végzett jegyvásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza. Visszaváltás, illetve csere kizárólag elmaradt előadás esetén kezdeményezhető a színház által megadott feltételek szerint. A rendszer a kiválasztott jegyeket egy vásárlói kosárba gyűjti össze, melyben újra ellenőrizhetők a jegyek adatai: mire, hová, mikorra szól és mennyibe kerül. Kérjük, alaposan nézze meg, ellenőrizze, hogy ténylegesen az Ön által kívánt jegyek kerüljenek be a vásárlói kosárba, mert az esetleges tévesztést nem lehetséges utólag korrigálni.
  • 10. Nem tudom érvényesíteni interneten keresztül a kedvezményeket.
    Ez nem hiba. Az Átrium kedvezményes jegyvásárlási lehetőségei csak az Átrium jegypénztárában, személyes vásárlás / foglalás útján működnek, a jegyátvétel során igazolni kell a kedvezményre való jogosultságot.
  • 11. Mi az az e-ticket?
    Az e-ticket elektronikusan, pdf formátumban küldött jegy. Az e-ticketet e-mailben küldi a jegyforgalmazó rendszer. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött pdf dokumentumot! A pdf dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség. Az e-ticketet nem kell jegyre váltani, de kérjük, időben gondoskodjék a jegyek kinyomtatásáról – csak abban az esetben vegyen e-ticketet, ha módjában áll azt kinyomtatni. Bizonyos esetekben a különböző levelező programok máshogy kezelik a linkeket, ezért az e-ticket linkje nem mindig aktív. Ilyen esetben másolja be a teljes linket az internet keresőjébe, és úgy nyissa meg az állományt. Az előadás helyszínén nincs lehetőség az e-ticket kinyomtatására, ezért a belépés nyomtatott jegy hiányában megtagadható. Az e-ticket teljes értékű elektronikus jegy. A rajta lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az e-ticketről. Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az első lehúzott e-ticketet fogadják el eredeti jegynek! Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező e-ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül. Kérjük, hogy nyomtatásnál sima A/4-es, fehér, irodai papírt használjon! A nyomtatást akár tintasugaras, akár lézernyomtató segítségével is elkészítheti. Fontos azonban, hogy a nyomtatáshoz ne használja a nyomtató gazdaságos üzemmódját (draft printing), mert ez a vonalkód torz megjelenítését eredményezheti.

Ha nem talált választ a kérdésére, kérjük, olvassa el az Interticket FAQ-ját!

Az Interticket ismertetője a jegyvásárlásról
Az Interticket Kft. Általános Szerződési Feltételei